→ |
Güner, Atiye. (2023). ‘Sürükleyici Sanat Teknolojileri Ve Çağdaş Sanat Kurumlarının Katılımcı Rolleri Açısından Değerlendirilmesi.’ Anadolu Üniversitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 13(2), 419-434. (Yayın No: 8668136) |
→ |
Güner, Atiye. (2023). ‘Sürükleyici Sanatta Somaestetik Yaklaşımlar; (Un)Balance Xr Deneyimi Örneği.’ Anadolu Üniversitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 14(1), 417-429. Doi: 10.20488/Sanattasarim.1506434 (Yayın No: 9014906) |
→ |
Kaplan, K. (2023). A transformation story in southern Turkey on the conservation of cultural heritage: The Tokacli (Hatay) olive oil museum. Online Journal of Art and Design. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R., & Kalkavan, B. (2023). Reklamlarda Pathos yansıması. International ‘Communication in New World’ Congress, Gaziantep, Türkiye. |
→ |
Turğal, L., & Küçükerdoğan, B. B. (2023). Bir dezenformasyon aracı olarak yapay zekâ: Bing arama motoru örneğinde iklim değişikliği konulu haber fotoğraflarının incelenmesi. İletişim ve Diplomasi. |
→ |
Güner, Atiye & Gülaçtı, İsmail Erim. (2022). ‘Business Models Transformed By Digitalization In Contemporary Art Museums And Galleries.’ Jged Journal Of Graphic Engineering And Design, 13(1), 13-20. Doi: 10.24867/Jged-2022-1-013 (Yayın No: 7663065) |
→ |
Kaplan, K. (2022). Real-time rendering engines help visualize, model, and animate ancient cities: An example in Antioch. Applied Sciences-Basel. https://dx.doi.org/10.3390/app122312316 |
→ |
Şahin, C. & Korkut, Y. (2022). Siyasal iletişimde Twitter kullanımı: 27. dönem Erzurum milletvekilleri. EKEV Akademi Dergisi. |
→ |
Güner, Atiye & Gülaçtı, İsmail Erim. (2019). ‘Küreselleşme Ve Çağdaş Sanat.’ Akademik İncelemeler Dergisi (Aid), 14(1), 221-250. Doi: 10.17550/Akademikincelemeler.453769 (Yayın No: 5160666) |
→ |
Güner, Atiye. (2019). ‘Sanatta Yeni Medya Ile Değişen İfade Olanakları: Banksy ‘Girl With Balloon’ Örneği.’ Akdeniz Sanat, 13(24), 99-111. (Yayın No: 6098568) |
→ |
Küçükerdoğan, R., “İkonik Ambalajlar: Bir Pazarlama Aracı Olarak Ambalaj Tasarımı”, Brandmap Dergisi (11), 94-97, (Yayın No: 3511661), (2017). |
|
Kaplan, K. (2016). Computer-aided animation of Antioch’s ancient city walls and the sights about the process of urbanization. International Journal of Management and Humanities (IJMH). |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Anlatısal Yapı Çözümlemesi Ve Reklam İletişiminde Anlatı Yerlemleri”, Dilbilim Xxx (Tahsin Yücel Özel Sayısı), 2(30), (Kontrol No: 2925655), 2016, Ss:5-17. |
→ |
Tunç, K. M. M., Kaplan, K., Çamdali, Ü., & Şişbot, S. (2016). Energy management and optimization: case study of a textile plant in Istanbul, Turkey. World Journal of Engineering. https://dx.doi.org/10.1108/WJE-08-2016-046 |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle) “Bir Düşünsen, Bir Algılasan Bir De Hatırlasan: Markaların Oluşumu”, Cumhuriyet Bilim Teknik, 13-13, (Yayın No: 1356314), (2015) |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle), “Bilimsel Bir Araştırma: Beyinde Markaların Yürüyüşü ”, Cumhuriyet Bilim Teknoloji, 13-13, (Yayın No: 1356320), (2015) |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle), “Nöromarkanın Beyin Analizi”, Cumhuriyet Bilim Teknik, 13-13, (Yayın No: 1356320), (2015) |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Yeni Yılda Yeni Türkiye”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 63, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocak-Şubat 2015. Ss:58-61. |
→ |
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Görmek, Algılamak Ve İkna Etmek”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 65, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2015, Ss:30-37. |
→ |
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Statü Göstergeleri Ve Akıllı Telefonlar”, Cumhuriyet Bilim Teknoloji, 13-13, 21 Ağustos 2015, (Yayın No: 1483). |
→ |
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Türk Markalarında Renk Kullanımı Ve Anlam”, Brandmap Dergisi, 2015, E-Makale, Ss:1-9, Https://Docs.Wixstatic.Com/Ugd/6e6477_5c7b4f1cef074ec8bd7aa008e09bb881.Pdf |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Kadına Özgü Simgeler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 58, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. , Mart-Nisan 2014. Ss:36-40. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Simgeler Evrensel Olabilir Mi? Evrensel Simgeler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 57, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocakşubat 2014, Ss:72-78. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Sizin Halınız Da Uçuyor Mu? Halı Ve Kilimde Motiflerin Dili”, Grafik Tasarım Dergisi, Temmuz-Ağustos 2014, Sayı:60, Ss:20-24. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Zeybek Işıl İle). Türk Markalarında Renk Kullanımı Ve Anlam”, Brand Age Dergisi, 1, (Yayın No: 303795), Şubat 2014, Ss:65-70. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Değişik Kültürler Ve Markalar”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 62, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. Kasım – Aralık 2014. Ss:24-27. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Lüksün Dili Var Mı? Lüks Markalar Ve Grafiksel Anlam Aktarımı”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 61, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. Eylül-Ekim 2014. Ss:30-33. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Bilgi Çağında Bilgiye Ulaşım Ve Arama Motorları Logolar Ve Aktardıkları: Google Örneği” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 52, Grafik Tasarımı Ltd. Yay.,Ocak-Şubat 2013, Ss:44-46. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Renklerin Dili: Renklerin Tatlar, Lezzetler Ve Mekanlar Üzerindeki Etkileri, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 53, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mart-Nisan 2013, Ss:66-70. |
→ |
Küçükerdoğan, R., Küçük, B., “Sizin Burcunuz Ne? Burcunuz Sizi Aktarıyor Mu? Burçlar Ve Burç Simgeleri” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 54, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2013, Ss:40-44. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Bilgilendirici Ve Yönlendirici Göstergeler Yönlendirme / Bilgilendirme Tasarımları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 49, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Temmuz Ağustos 2012, Ss:24-27. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Kültürel Göstergeler Ve Tasarımsal Aktarımlar; Ülke Bayrakları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 46, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocak-Şubat 2012, Ss:8-13. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Markaların Maskot Kullanımı Ve Tüketiciyle Etkileşimleri” The Brand Age Dergisi, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Sayı:38, Mart 2012, Ss:86-92. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Olimpiyat Logoları. Olimpiyatlar Ve Kent Göstergeleri”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 50, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Eylül Ekim 2012, Ss: 36-41. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Para Birimleri Ve Simgeledikleri”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 48, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs- Haziran 2012, Ss:12-15. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Paralar, Renkler Ve Kültürel Göstergeler”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 47, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mart-Nisan 2012, Ss:12-19. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Yeni Bir Yıl Yeni Umutlar Yılbaşı, Yeni Yıl, Simgeler Ve Anlamlar” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 51, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Kasım-Aralık 2012, Ss: 54-57.
|
→ |
Duru, B. (2011). The correlation among student’s anger, aggression and student’s performance. Surveying Geology & Mining Ecology Management (SGEM). |
→ |
Güner Atiye (2011). Kara Güneşin Aydınlattığı Fotoğraflar:Francesca Woodman. Rh Artmagazin(83), 33-37. (Uluslararası) (Hakemsiz) (Makale Özgün Makale) (Yayın No: 6100154) |
→ |
Küçükerdoğan, R., (2011). “Dilinizden Utanmayın Reklam Kampanyasının Göstergebilimsel Açıdan Çözümlenmesi”. Tojdac (The Turkish Online Journal Of Design, Art And Communication), 1(1), Temmuz 2011, 26-34, (Yayın No: 305001) , Issn: 2146-5193 |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Zeybek, I., Ekin V. İle ) (2011). “The Global Advertising Of A Local Brand Turkish Airlines Campaign”, Tojdac (The Turkish Online Journal Of Design, Art And Communication), 1(1), Temmuz 2011, 40-50, (Yayın No: 302499) Issn: 2146-5193 |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Bilişimin Renkleri”, Gennaration (Sektörel Dergi), Temmuz 2011. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Kurumsal Görsel Kimlik Logo Etkileşimi; Logolardaki Göstergesel Değişimler Markalara Yeni Anlamlar Mı Katmaktadır?”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 45, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Kasım-Aralık 2011, Ss:34-42. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Markalar Zihnimizi Nasıl Yönlendiriyor? Logolardaki Biçimler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 43, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Temmuz – Ağustos 2011, Ss:55-59.11 |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Otomobiller, Logolar Ve Aktardıkları”, The Brand Age Dergisi, Sayı 21, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Sayı:24, Ocak 2011, Ss:101- 103. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Siz Hala Aynı Logoyu Mu Kullanıyorsunuz”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 41, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Nisan 2011, Ss:82-86. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Tasarımda Renkler, Renklerin Dili Ve Kurum Kimliğine Yansımaları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 42, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2011, Ss:66-70. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Üniversite Logoları Ve Kimlikleri; Siz Üniversitenizin Logosuna Hiç Dikkat Ettiniz Mi?”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 44, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Eylül – Ekim 2011, Ss: 64-69. |
→ |
Erdem, A. (2010). İletişim Fakültesi öğrencilerinin medyaya bakışı ve medya kullanımı üzerine bir çalışma. NWSA e-Journal of New Sciences Academy. |
→ |
Erdem, A. (2010). İletişim sürecinde geri bildirimin önemi ve iletişime katkısı. Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 1(3), 125-132, Kayseri. |
→ |
Erdem, A. (2010). Türkiyede akaryakıt sektöründeki dağıtım firmalarının CRM uygulamalarının web siteleri üzerinden. Selçuk İletişim. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolleri: Algı Her Şeydir”, The Brand Age Dergisi, Sayı 1, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Şubat 2009, Ss: 90-94. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Siyasal Markalama Sürecinde Görsel Kimlik: Logolar, Çağrışımlar, Anlamlar”, The Brand Age Dergisi, Sayı 2, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Mart 2009, Ss: 95-97. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “İnternet Devi Google’ın Logosu Ve Aktardıkları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 3, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Nisan 2009, Ss: 80-83. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolü Kültüre Göre Değişiklik Gösterir Mi?”, The Brand Age Dergisi, Sayı 4, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Mayıs 2009, Ss: 84-88. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Kişiliği Ve Göstergeler”, The Brand Age Dergisi, Sayı 5, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Haziran 2009, Ss: 80-84. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembollerinde Cinsellik Ve Cinsellik Çağrışımları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 6, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Temmuz 2009, Ss: 81-83. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Ve Cinsellik Çağrışımları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 7, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Ağustos 2009, Ss: 81-83. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolü Olarak Kişiler”, The Brand Age Dergisi, Sayı 8, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Eylül 2009, Ss: 81-82. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Bir Marka Nasıl Değerli Olur?”, The Brand Age Dergisi, Sayı 9, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Ekim 2009, Ss: 78-82. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Kent Sembolleri Üzerine… Kentin İkonlarının Kent İmgesine Etkisi Ve Marka Kent İstanbul”, The Brand Age Dergisi, Sayı 10, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Kasım 2009, Ss: 80-84. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Markalar, İkonlar Ve Tanıdık Göstergeler: Maskot Kullanımı Ve Marka ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 11, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Aralık 2009, Ss: 84-88. 12 |
→ |
Erdem, A. (2009). Firmalarda bütünleşik pazarlama iletişimi stratejilerinin belirlenmesinde tüketici davranışlarının önemi. Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 1(1), 42-64, Kayseri. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Yeni Reklamcılık Yaratıcılık Ve Sınırlar”, Arasıra Dergisi, 1(1), (Kontrol No: 303611) , 2008, Ss:40-49. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Tanrıbilir, R. İle), “Reklam İletileri: Reklam, Kültür Ve Reklamda Renklerin Dili”, Arasıra Dergisi, Sayı 2, İstanbul, Ryd Yay., 2008, Ss: 156-163. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Tanrıbilir, R. İle) “İstanbullu Logolar”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Mart 2007, Cilt 5, Sayı 1, Ss: 87-96. |
→ |
Küçükerdoğan, R., “İstanbul’da Konutlar Ve Konut Reklamları: “Tarabya Evleri” Ya Da “Butik Site”, “Sample City”, “Trend Plus”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Haziran 2007, Cilt 5, Sayı 1, Ss:51-59. |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Güz, N. İle), “Göstergeküreler, Reklam Ve “Öteki”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Ocak 2005, Cilt 3, Sayı 1,Ss: 65-73. |
→ |
Küçükerdoğan, R (Gündeş. S. İle), “Birey-Toplum Karşıtlığında Ekinsel Görecelik Değerler Ve Aktörenin Filmsel Göstergesi – “Berlin İn Berlin Örneği”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Nisan 2004, .Sayı:2, Cilt: 2, Ss: 9-17. |
→ |
Küçükerdoğan, R. Ve Sarı, N., “Reklam İletişiminde Strateji Yaratımı”, İletişim Fakültesi Dergisi X, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., Ss:421-429, (2000). |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Reklam İletimi Açısından Hedef Kitle Çözümlemesi”, İletişim Fakültesi Dergisi, Ix, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., Ss:319-343, (1999). |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Bilgi Söylemi: Gerçeğin Etkileri Nelerdir?” Ve “Discours De L’info: Quels Effets De Vérité? (Adı Geçen Metnin Fransızcası), Çapraz Bakış Dergisi, Frankofoni Özel Sayısı, İ.Ü.İletişim Fakültesi Ve İstanbul Fransız Kültür Merkezi Ortak Yayını,Ss:36-38, (1999). |
→ |
Kamuran Güçlü, D., Kaplan, K., & Salıcı, A. (1998). Antakya ekolojik koşullarında yetişebilen bazı süs bitkilerinin gelişme ve çiçeklenmeleri ile balkon düzenlemelerinde kullanılması. Mustafa Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 3(1), 43-57. |
→ |
Küçükerdoğan, R, (Sarı, N. İle), “Karşı Konulmaz Bir Güç:Görüntü”, İletişim Fakültesi Dergisi, Vı, İ.Ü İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, Ss:203-209, (1997). |
→ |
Küçükerdoğan, R., (Sarı, N. İle),”Sur La Langue- Dil Üzerine Düşünceler “, İletim, Frankofoni Özel Sayısı, İ.Ü İletişim Fak.Yay., 11- 12, (1997) |
→ |
Küçükerdoğan, R., “Description Phonologique D’un İdiolecte: L’arménien İstanbouliote”, Ydeb, I, İ.Ü.Edebiyat Fak. Yabancı Diller Eğitim Bölümü Dergisi, Ss:31-41, (1996). |
→ |
Küçükerdoğan, R. ve Sarı, N., “Can Çekişen Bir Meslek: Fransızca Öğretmenliği”, İletim, İ.Ü.İletişim Fakültesi Gazetesi, 1992. |
→ |
Küçükerdoğan, R. Ve Sarı, N., “Geleneksel Anlatılar Ve Söylen: Türk Güldürü Filmleri Üzerine Yapısalcı Bir Çözümleme, Nazlı Kırmızı”, Sinema Yazıları, Yaz Dönemi, İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., 111-112, (1992) |