Makaleler | Görsel İletişim Tasarımı | Hasan Kalyoncu Üniversitesi

GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI

Makaleler

2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029
Makaleler 10 12 3
Öğretim elemanı başına
Güner, Atiye. (2023). ‘Sürükleyici Sanat Teknolojileri Ve Çağdaş Sanat Kurumlarının Katılımcı Rolleri Açısından Değerlendirilmesi.’ Anadolu Üniversitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 13(2), 419-434. (Yayın No: 8668136)
Güner, Atiye. (2023). ‘Sürükleyici Sanatta Somaestetik Yaklaşımlar; (Un)Balance Xr Deneyimi Örneği.’ Anadolu Üniversitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 14(1), 417-429. Doi: 10.20488/Sanattasarim.1506434 (Yayın No: 9014906)
Kaplan, K. (2023). A transformation story in southern Turkey on the conservation of cultural heritage: The Tokacli (Hatay) olive oil museum. Online Journal of Art and Design.
Küçükerdoğan, G. R., & Kalkavan, B. (2023). Reklamlarda Pathos yansıması. International ‘Communication in New World’ Congress, Gaziantep, Türkiye.
Turğal, L., & Küçükerdoğan, B. B. (2023). Bir dezenformasyon aracı olarak yapay zekâ: Bing arama motoru örneğinde iklim değişikliği konulu haber fotoğraflarının incelenmesi. İletişim ve Diplomasi.
Güner, Atiye & Gülaçtı, İsmail Erim. (2022). ‘Business Models Transformed By Digitalization In Contemporary Art Museums And Galleries.’ Jged Journal Of Graphic Engineering And Design, 13(1), 13-20. Doi: 10.24867/Jged-2022-1-013 (Yayın No: 7663065)
Kaplan, K. (2022). Real-time rendering engines help visualize, model, and animate ancient cities: An example in Antioch. Applied Sciences-Basel. https://dx.doi.org/10.3390/app122312316
Şahin, C. & Korkut, Y. (2022). Siyasal iletişimde Twitter kullanımı: 27. dönem Erzurum milletvekilleri. EKEV Akademi Dergisi.
Güner, Atiye & Gülaçtı, İsmail Erim. (2019). ‘Küreselleşme Ve Çağdaş Sanat.’ Akademik İncelemeler Dergisi (Aid), 14(1), 221-250. Doi: 10.17550/Akademikincelemeler.453769 (Yayın No: 5160666)
Güner, Atiye. (2019). ‘Sanatta Yeni Medya Ile Değişen İfade Olanakları: Banksy ‘Girl With Balloon’ Örneği.’ Akdeniz Sanat, 13(24), 99-111. (Yayın No: 6098568)
Küçükerdoğan, R., “İkonik Ambalajlar: Bir Pazarlama Aracı Olarak Ambalaj Tasarımı”, Brandmap Dergisi (11), 94-97, (Yayın No: 3511661), (2017). 
Kaplan, K. (2016). Computer-aided animation of Antioch’s ancient city walls and the sights about the process of urbanization. International Journal of Management and Humanities (IJMH).
Küçükerdoğan, R., “Anlatısal Yapı Çözümlemesi Ve Reklam İletişiminde Anlatı Yerlemleri”, Dilbilim Xxx (Tahsin Yücel Özel Sayısı), 2(30), (Kontrol No: 2925655), 2016, Ss:5-17.
Tunç, K. M. M., Kaplan, K., Çamdali, Ü., & Şişbot, S. (2016). Energy management and optimization: case study of a textile plant in Istanbul, Turkey. World Journal of Engineering. https://dx.doi.org/10.1108/WJE-08-2016-046
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle) “Bir Düşünsen, Bir Algılasan Bir De Hatırlasan: Markaların Oluşumu”, Cumhuriyet Bilim Teknik, 13-13, (Yayın No: 1356314), (2015)
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle), “Bilimsel Bir Araştırma: Beyinde Markaların Yürüyüşü ”, Cumhuriyet Bilim Teknoloji, 13-13, (Yayın No: 1356320), (2015)
Küçükerdoğan, R., (Başar Erol Ve Düzgün Aysel İle), “Nöromarkanın Beyin Analizi”, Cumhuriyet Bilim Teknik, 13-13, (Yayın No: 1356320), (2015)
Küçükerdoğan, R., “Yeni Yılda Yeni Türkiye”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 63, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocak-Şubat 2015. Ss:58-61.
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Görmek, Algılamak Ve İkna Etmek”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 65, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2015, Ss:30-37.
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Statü Göstergeleri Ve Akıllı Telefonlar”, Cumhuriyet Bilim Teknoloji, 13-13, 21 Ağustos 2015, (Yayın No: 1483).
Küçükerdoğan, R., Zeybek, I., “Türk Markalarında Renk Kullanımı Ve Anlam”, Brandmap Dergisi, 2015, E-Makale, Ss:1-9, Https://Docs.Wixstatic.Com/Ugd/6e6477_5c7b4f1cef074ec8bd7aa008e09bb881.Pdf
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Kadına Özgü Simgeler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 58, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. , Mart-Nisan 2014. Ss:36-40.
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Simgeler Evrensel Olabilir Mi? Evrensel Simgeler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 57, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocakşubat 2014, Ss:72-78.
Küçükerdoğan, R., (Kahyaoğlu, İ. İle), “Sizin Halınız Da Uçuyor Mu? Halı Ve Kilimde Motiflerin Dili”, Grafik Tasarım Dergisi, Temmuz-Ağustos 2014, Sayı:60, Ss:20-24.
Küçükerdoğan, R., (Zeybek Işıl İle). Türk Markalarında Renk Kullanımı Ve Anlam”, Brand Age Dergisi, 1, (Yayın No: 303795), Şubat 2014, Ss:65-70.
Küçükerdoğan, R., “Değişik Kültürler Ve Markalar”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 62, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. Kasım – Aralık 2014. Ss:24-27.
Küçükerdoğan, R., “Lüksün Dili Var Mı? Lüks Markalar Ve Grafiksel Anlam Aktarımı”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 61, Grafik Tasarımı Ltd. Yay. Eylül-Ekim 2014. Ss:30-33.
Küçükerdoğan, R., “Bilgi Çağında Bilgiye Ulaşım Ve Arama Motorları Logolar Ve Aktardıkları: Google Örneği” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 52, Grafik Tasarımı Ltd. Yay.,Ocak-Şubat 2013, Ss:44-46.
Küçükerdoğan, R., “Renklerin Dili: Renklerin Tatlar, Lezzetler Ve Mekanlar Üzerindeki Etkileri, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 53, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mart-Nisan 2013, Ss:66-70.
Küçükerdoğan, R., Küçük, B., “Sizin Burcunuz Ne? Burcunuz Sizi Aktarıyor Mu? Burçlar Ve Burç Simgeleri” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 54, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2013, Ss:40-44.
Küçükerdoğan, R., “Bilgilendirici Ve Yönlendirici Göstergeler Yönlendirme / Bilgilendirme Tasarımları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 49, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Temmuz Ağustos 2012, Ss:24-27.
Küçükerdoğan, R., “Kültürel Göstergeler Ve Tasarımsal Aktarımlar; Ülke Bayrakları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 46, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Ocak-Şubat 2012, Ss:8-13.
Küçükerdoğan, R., “Markaların Maskot Kullanımı Ve Tüketiciyle Etkileşimleri” The Brand Age Dergisi, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Sayı:38, Mart 2012, Ss:86-92.
Küçükerdoğan, R., “Olimpiyat Logoları. Olimpiyatlar Ve Kent Göstergeleri”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 50, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Eylül Ekim 2012, Ss: 36-41.
Küçükerdoğan, R., “Para Birimleri Ve Simgeledikleri”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 48, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs- Haziran 2012, Ss:12-15.
Küçükerdoğan, R., “Paralar, Renkler Ve Kültürel Göstergeler”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 47, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mart-Nisan 2012, Ss:12-19.
Küçükerdoğan, R., “Yeni Bir Yıl Yeni Umutlar Yılbaşı, Yeni Yıl, Simgeler Ve Anlamlar” Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 51, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Kasım-Aralık 2012, Ss: 54-57.
Duru, B. (2011). The correlation among student’s anger, aggression and student’s performance. Surveying Geology & Mining Ecology Management (SGEM).
Güner Atiye (2011). Kara Güneşin Aydınlattığı Fotoğraflar:Francesca Woodman. Rh Artmagazin(83), 33-37. (Uluslararası) (Hakemsiz) (Makale Özgün Makale) (Yayın No: 6100154)
Küçükerdoğan, R., (2011). “Dilinizden Utanmayın Reklam Kampanyasının Göstergebilimsel Açıdan Çözümlenmesi”. Tojdac (The Turkish Online Journal Of Design, Art And Communication), 1(1), Temmuz 2011, 26-34, (Yayın No: 305001) , Issn: 2146-5193
Küçükerdoğan, R., (Zeybek, I., Ekin V. İle ) (2011). “The Global Advertising Of A Local Brand Turkish Airlines Campaign”, Tojdac (The Turkish Online Journal Of Design, Art And Communication), 1(1), Temmuz 2011, 40-50, (Yayın No: 302499) Issn: 2146-5193
Küçükerdoğan, R., “Bilişimin Renkleri”, Gennaration (Sektörel Dergi), Temmuz 2011.
Küçükerdoğan, R., “Kurumsal Görsel Kimlik Logo Etkileşimi; Logolardaki Göstergesel Değişimler Markalara Yeni Anlamlar Mı Katmaktadır?”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 45, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Kasım-Aralık 2011, Ss:34-42.
Küçükerdoğan, R., “Markalar Zihnimizi Nasıl Yönlendiriyor? Logolardaki Biçimler Ve Anlamları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 43, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Temmuz – Ağustos 2011, Ss:55-59.11
Küçükerdoğan, R., “Otomobiller, Logolar Ve Aktardıkları”, The Brand Age Dergisi, Sayı 21, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Sayı:24, Ocak 2011, Ss:101- 103.
Küçükerdoğan, R., “Siz Hala Aynı Logoyu Mu Kullanıyorsunuz”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 41, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Nisan 2011, Ss:82-86.
Küçükerdoğan, R., “Tasarımda Renkler, Renklerin Dili Ve Kurum Kimliğine Yansımaları”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 42, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Mayıs-Haziran 2011, Ss:66-70.
Küçükerdoğan, R., “Üniversite Logoları Ve Kimlikleri; Siz Üniversitenizin Logosuna Hiç Dikkat Ettiniz Mi?”, Grafik Tasarım Dergisi, Sayı 44, Grafik Tasarımı Ltd. Yay., Eylül – Ekim 2011, Ss: 64-69.
Erdem, A. (2010). İletişim Fakültesi öğrencilerinin medyaya bakışı ve medya kullanımı üzerine bir çalışma. NWSA e-Journal of New Sciences Academy.
Erdem, A. (2010). İletişim sürecinde geri bildirimin önemi ve iletişime katkısı. Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 1(3), 125-132, Kayseri.
Erdem, A. (2010). Türkiyede akaryakıt sektöründeki dağıtım firmalarının CRM uygulamalarının web siteleri üzerinden. Selçuk İletişim.
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolleri: Algı Her Şeydir”, The Brand Age Dergisi, Sayı 1, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Şubat 2009, Ss: 90-94.
Küçükerdoğan, R., “Siyasal Markalama Sürecinde Görsel Kimlik: Logolar, Çağrışımlar, Anlamlar”, The Brand Age Dergisi, Sayı 2, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Mart 2009, Ss: 95-97.
Küçükerdoğan, R., “İnternet Devi Google’ın Logosu Ve Aktardıkları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 3, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Nisan 2009, Ss: 80-83.
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolü Kültüre Göre Değişiklik Gösterir Mi?”, The Brand Age Dergisi, Sayı 4, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Mayıs 2009, Ss: 84-88.
Küçükerdoğan, R., “Marka Kişiliği Ve Göstergeler”, The Brand Age Dergisi, Sayı 5, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Haziran 2009, Ss: 80-84.
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembollerinde Cinsellik Ve Cinsellik Çağrışımları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 6, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Temmuz 2009, Ss: 81-83.
Küçükerdoğan, R., “Marka Ve Cinsellik Çağrışımları ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 7, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Ağustos 2009, Ss: 81-83.
Küçükerdoğan, R., “Marka Sembolü Olarak Kişiler”, The Brand Age Dergisi, Sayı 8, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Eylül 2009, Ss: 81-82.
Küçükerdoğan, R., “Bir Marka Nasıl Değerli Olur?”, The Brand Age Dergisi, Sayı 9, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Ekim 2009, Ss: 78-82.
Küçükerdoğan, R., “Kent Sembolleri Üzerine… Kentin İkonlarının Kent İmgesine Etkisi Ve Marka Kent İstanbul”, The Brand Age Dergisi, Sayı 10, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Kasım 2009, Ss: 80-84.
Küçükerdoğan, R., “Markalar, İkonlar Ve Tanıdık Göstergeler: Maskot Kullanımı Ve Marka ”, The Brand Age Dergisi, Sayı 11, İstanbul, Marka Fabrikası İletişim Ve Reklam Ltd. Yay., Aralık 2009, Ss: 84-88. 12
Erdem, A. (2009). Firmalarda bütünleşik pazarlama iletişimi stratejilerinin belirlenmesinde tüketici davranışlarının önemi. Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 1(1), 42-64, Kayseri.
Küçükerdoğan, R., “Yeni Reklamcılık Yaratıcılık Ve Sınırlar”, Arasıra Dergisi, 1(1), (Kontrol No: 303611) , 2008, Ss:40-49.
Küçükerdoğan, R., (Tanrıbilir, R. İle), “Reklam İletileri: Reklam, Kültür Ve Reklamda Renklerin Dili”, Arasıra Dergisi, Sayı 2, İstanbul, Ryd Yay., 2008, Ss: 156-163.
Küçükerdoğan, R., (Tanrıbilir, R. İle) “İstanbullu Logolar”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Mart 2007, Cilt 5, Sayı 1, Ss: 87-96.
Küçükerdoğan, R., “İstanbul’da Konutlar Ve Konut Reklamları: “Tarabya Evleri” Ya Da “Butik Site”, “Sample City”, “Trend Plus”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Haziran 2007, Cilt 5, Sayı 1, Ss:51-59.
Küçükerdoğan, R., (Güz, N. İle), “Göstergeküreler, Reklam Ve “Öteki”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Ocak 2005, Cilt 3, Sayı 1,Ss: 65-73.
Küçükerdoğan, R (Gündeş. S. İle), “Birey-Toplum Karşıtlığında Ekinsel Görecelik Değerler Ve Aktörenin Filmsel Göstergesi – “Berlin İn Berlin Örneği”, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, Nisan 2004, .Sayı:2, Cilt: 2, Ss: 9-17.
Küçükerdoğan, R. Ve Sarı, N., “Reklam İletişiminde Strateji Yaratımı”, İletişim Fakültesi Dergisi X, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., Ss:421-429, (2000).
Küçükerdoğan, R., “Reklam İletimi Açısından Hedef Kitle Çözümlemesi”, İletişim Fakültesi Dergisi, Ix, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., Ss:319-343, (1999).
Küçükerdoğan, R., “Bilgi Söylemi: Gerçeğin Etkileri Nelerdir?” Ve “Discours De L’info: Quels Effets De Vérité? (Adı Geçen Metnin Fransızcası), Çapraz Bakış Dergisi, Frankofoni Özel Sayısı, İ.Ü.İletişim Fakültesi Ve İstanbul Fransız Kültür Merkezi Ortak Yayını,Ss:36-38, (1999).
Kamuran Güçlü, D., Kaplan, K., & Salıcı, A. (1998). Antakya ekolojik koşullarında yetişebilen bazı süs bitkilerinin gelişme ve çiçeklenmeleri ile balkon düzenlemelerinde kullanılması. Mustafa Kemal Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 3(1), 43-57.
Küçükerdoğan, R, (Sarı, N. İle), “Karşı Konulmaz Bir Güç:Görüntü”, İletişim Fakültesi Dergisi, Vı, İ.Ü İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, Ss:203-209, (1997).
Küçükerdoğan, R., (Sarı, N. İle),”Sur La Langue- Dil Üzerine Düşünceler “, İletim, Frankofoni Özel Sayısı, İ.Ü İletişim Fak.Yay., 11- 12, (1997)
Küçükerdoğan, R., “Description Phonologique D’un İdiolecte: L’arménien İstanbouliote”, Ydeb, I, İ.Ü.Edebiyat Fak. Yabancı Diller Eğitim Bölümü Dergisi, Ss:31-41, (1996).
Küçükerdoğan, R. ve Sarı, N., “Can Çekişen Bir Meslek: Fransızca Öğretmenliği”, İletim, İ.Ü.İletişim Fakültesi Gazetesi, 1992.
Küçükerdoğan, R. Ve Sarı, N., “Geleneksel Anlatılar Ve Söylen: Türk Güldürü Filmleri Üzerine Yapısalcı Bir Çözümleme, Nazlı Kırmızı”, Sinema Yazıları, Yaz Dönemi, İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., 111-112, (1992)