→ |
Güner, A. (2023). Sanat Nesnesi Olarak Mekân Yanılsamaları; Dijital Enstalasyon Örnekleri. Yayın Yeri: Platanus Publishing, Editör: Sürmeli Kader, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı:205, Isbn:978-625-6517-50-9, Bölüm Sayfaları:39 -52 |
→ |
Güner, A., Çağatay, B. (2021). Yaratıcı Tipografik Yöntemlerin Örneklenmesi. Yayın Yeri: İKSAD, Editör: Küçükerdoğan Gül Rengin, Çiftçi Hasan, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı:932, ISBN:ISBN: 978-625-8423-58-7, Bölüm Sayfaları:785 -820
|
|
Güner, A., Vanlıoğlu, M. (2021). Gülçin Aksoy’un Yapıtlarında İktidar Ve Toplumsal Cinsiyet Sorgulamaları. Yayın Yeri:Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Editör: Bağcı Yanat Yelda, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı:230, Isbn:978-625-439-691-5, Bölüm Sayfaları:171 -193
|
→ |
Al Medani, T., Şahin, C., & Eşiyok, E. (2021). A study on influencers’ role in the buying-decision process within the context of word-of-mouth marketing: A comparison between USA and Turkey. In R. Bailey & E. Eşiyok (Eds.), Handbook of research on new media applications in public relations and advertising (1st ed., pp. 149-158). IGI Global. ISBN: 10.4018/978-1-7998-3201-0.ch009. |
→
|
Atık, M., Shinegebu, T., Altan, T., Ando, M., Sano, J., Atmaca, M., Aktoklu, E., Kaplan, K., Artar, M., Güzelmansur, A., Salıcı, A., & Büyükasık, Y. (2007). Vegetation. In Possible scenario on the vegetation change in Seyhan River Basin and role of land uses anthropozoic pressures: Final report of ICCAP (pp. sayfa numaraları eksik). ICCAP. ISBN: 4-902325-09-8. |
→ |
Duru, B., & Küçükerdoğan, G. R. (2023). Günümüz insanının doğa-kültür etkileşimi – Popüler metinlerden filmlerde doğa-kültür göstergeleri üzerine. In V. Doğan Günay, M. Kalelioğlu, & B. Çanakpınar (Eds.), Kültür göstergebilimi-21. yüzyılda yaşam biçimlerinin çözümlenmesi (1st ed., pp. 252-283). Papatya Yayıncılık. |
→ |
Duru, B., & Küçükerdoğan, G. R. (tarih yok). Günümüz insanının kültür ve doğa etkileşimi. In V. Doğan Günay, M. Kalelioğlu, & B. Çanakpınar (Eds.), Kültür göstergebilimi (1st ed., pp. 253-286). Papatya Bilimsel Yayınevi. ISBN: 978-605-9594-95-0. |
→ |
Gülsün, M., & Şahin, C. (2022). Şehir pazarlamasında halkla ilişkilerin rolü. In A. Eravcı (Ed.), Şehir pazarlamasında yeni yaklaşımlar (ontoloji, liderlik, bütçe ve muhasebe, nöropazarlama, halkla ilişkiler ve tarımsal büyüme yaklaşımı) (1st ed., pp. 111-123). Nobel Bilimsel. ISBN: 978-625-398-033-7. |
→ |
Kaplan, K. (2022). Hatay-Reyhanlı Yenisehir Gölü Millet Bahçesi projesi ve uygulama süreci. In A. Kılıçer (Ed.), Mühendislik ve mimarlık bilimleri teori, güncel araştırmalar ve yeni eğilimler 5 (1st ed., pp. sayfa numaraları eksik). Cetinje-Montenegro. ISBN: 978-9940-46-101-0. |
→ |
Kaplan, K. (2023). Recreation needs of Syrian asylum seekers in Turkey and the possibility of meeting those needs. In D. Kose (Ed.), International research in social, humanities and administrative sciences (1st ed., pp. sayfa numaraları eksik). Platanus Publishing. ISBN: 978-625-6971-27-1. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (1995). Fransız yayın kuruluşları. In G. Öngören (Ed.), Uluslararası iletişim (37-) Der Yayınları. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2010). Reklam iletilerinde kalitenin göstergeleri: Reklam iletisi tasarımında görsel ve dilsel kalite. In İ. P. Dündar (Ed.), Kalite üzerine (pp. 15-26). Nobel Yayınları. ISBN: 978-605-133-393-9. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2013). Görsel iletişim göstergeler ve anlam aktarımı: Görsel iletide pencere imgesi. In V. Doğan Günay & A. F. Parsa (Eds.), İmgenin anlamlandırılması (pp. sayfa numaraları eksik). Es Yayınları. ISBN: 978-605-56642-3-7. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2014 ). Olimpiyatlar ve kent göstergeleri, İstanbul 2020 tanıtım filmi kültürel göstergeler ve anlam aktarımı. In V. Ekin (Ed.), Türkiye’de spor ve medya (1st ed., pp. 264-287). Köprü. ISBN: 978-605-63784-4-7. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2014). Gerçek güzellik ya da gerçek yalanlar: Reklamlar aracılığıyla tüketilen güzellik ve göstergeler. In A. Güneş (Ed.), İletişim araştırmalarında göstergebilim (1st ed., pp. 49-70). Literatürk. ISBN: 978-605-337-024- |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2015) Dijital dünyalar, sosyalleşme ve reklamlar, sosyal medyada göstergeler, reklamlar ve…. In D. Yengin (Ed.), Sosyal medya araştırmaları (1st ed., pp. 435-444). Paloma. ISBN: 978-605-92000-2-8. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R. (2022) Reklam göstergebilimi ve reklam dili: Markalar, reklam iletileri ve göstergeler. In M. Özsarı & V. Doğan Günay (Eds.), Göstergebilim yazıları (1st ed., pp. 129-145). Balıkesir Büyükşehir Belediyesi. ISBN: 978-605-72873-2-8. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R., & Gözde, K. (2015). Reklam kampanyası ve kurumsal hedefler. In G. R. Küçükerdoğan & I. Zeybek (Eds.), Reklam kampanyaları ve reklamcılık uygulamaları (1st ed., pp. 1-18). Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yay. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R., Gündeş, S., Sarı, S. N., Güz, N., & Er, S. (2005). Les signes temporels dans le Coran. In L. Guillemette & L. Hebert (Eds.), Signes des temps – Temps et temporalités des signes (1st ed., pp. 143-154). Presses de l’Université Laval. ISBN: 2-7637-8123-3. |
→ |
Küçükerdoğan, G. R., Küçükerdoğan, B. B., Sarı, S. N., Gündeş, S., & Özden, F. D. (tarih yok). Analyse visuelle des miniatures de Surname-i Humayun. In L. Guillemette & L. Hebert (Eds.), Signes des temps (1st ed., pp. 189-200). Presses de l’Université Laval. ISBN: 2-7637-8123-3. |
→ |
Küçükerdoğan, R. (2009). Televizyon eğlendirir mi? Yoksa. In B. Küçükerdoğan (Ed.), Televizyon ve (pp. sayfa numaraları eksik). Ütopya Yayınevi. ISBN: 978-605-5580-02-5. |
→ |
Şahin, C. (2022). Küyerelleşme bağlamında Netflix dijital platformu üzerine bir inceleme. In E. Tozoğlu, M. Dursun, & E. Küçük Durur (Eds.), Spor ve iletişim bilimlerinde güncel araştırmalar (1st ed., pp. 93-108). Gazi Yayınevi. ISBN: 978-625-365-044-5. |
→ |
Şahin, C., & İspir, N. (2023). Bir sanal sosyalleşme platformu olarak Clubhouse. In Ö. Alanka (Ed.), İletişim ve medya araştırmaları (1st ed., pp. 7-24). Efe Akademi. ISBN: 978-625-6713-87-1. |
→ |
Turğal, L. (2023). Edebiyattan sinemaya yoksulluk kültürü uyarlaması: Ağır Roman örneği. In B. Çavuş (Ed.), Edebiyattan sinemaya yoksulluk (1st ed., pp. 85-113). Hiperyayın. ISBN: 978-625-6482-56-2. |
→ |
Yurdigül, A., & Şahin, C. (2023). Yeni medyada haber okuryazarlığı: Okuyucular için bir yol haritası. In Medya okuryazarlığı analizleri (1st ed., pp. 91-117). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-6552-03-6. |